#

Opiekun handlowy Klienta Biznesowego

StarNet Telecom

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

StarNet Telecom Sp. z o.o. działa w branży telekomunikacyjnej od 2001 roku, świadcząc nowoczesne usługi telekomunikacyjne w blisko 200 nieruchomościach biurowych i handlowych na terenie całej Polski. Jako właściciel i projektant jednej z największych sieci światłowodowych w Warszawie, spółka oferuje różnorodne, kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dla klientów biznesowych, zarówno w zakresie świadczenia usług, jak i budowy a następnie zarządzania infrastrukturą teletechniczną.

 

W chwili obecnej poszukujemy aktywnych oraz ambitnych Kandydatów na stanowisko:

Opiekun handlowy Klienta Biznesowego

(usługi telekomunikacyjne)

 

Na czym polegać będzie Twoja praca?

  • Aktywne pozyskiwanie Klientów biznesowych oraz sprzedaż oferowanych usług;
  • Prowadzenie negocjacji z Klientami, przygotowywanie ofert handlowych oraz propozycji współpracy;
  • Budowanie oraz aktualizowanie bazy kontaktów handlowych;
  • Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami;

 

Oczekujemy od Ciebie:

  • Doświadczenia w sprzedaży usług B2B;
  • Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów;
  • Umiejętności logicznego myślenia i szybkiego uczenia się;
  • Umiejętności realizacji zadań w wyznaczonym terminie;
  • Zorientowania na osiąganie założonych celów handlowych;
  • Samodzielności i inicjatywę w działaniu;
  • Nastawienia na długofalową współpracę;
  • Chęci rozwoju osobistego i zdobywania nowego doświadczenia;
  • Entuzjazmu, optymizmu, konsekwencji i wytrwałości;
  • Prawa jazdy kategorii B;

 

Mile widziane:

  • Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej usług telekomunikacyjnych bądź branży pokrewnej;
  • Znajomość branży telekomunikacyjnej bądź ogólnej wiedzy technicznej;
  • Znajomość języka angielskiego;

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie oparte na długofalowej współpracy;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na życzenie, inna forma współpracy);
  • Realny wpływ na wysokość wynagrodzenia (pensja zasadnicza + atrakcyjna prowizja);
  • Wdrożenie w okresie próbnym;
  • Siedzibę biura w dobrej lokalizacji w centrum Warszawy (metro Politechnika);
  • Po okresie próbnym szereg benefitów pozapłacowych: wyjazdy integracyjne, karta MULTISPORT, ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, lekcje języka angielskiego lub hiszpańskiego w siedzibie firmy.

 

Osoby spełniające powyższe kryteria i zainteresowane ofertą zapraszamy do aplikowania. Aplikuj

Prezentacja firmy

Euro Holding www.euroholding.pl powstał ponad 10 lat temu jako gr... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Doradztwo / Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi