Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Online Merchandising Manager (Retail e-Commerce)
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Naszym Klientem jest sieć handlowa, będąca globalnym liderem w kategorii DIY.
Z uwagi na silny rozwój marki w segmencie e-Commerce, poszukujemy osoby, która obejmie nową rolę w organizacji, zarządzając zespołem Online Merchandiserów dedykowanych do poszczególnych grup produktowych. Przede wszystkim, będziesz odpowiadać za pozytywne i spójne doświadczenia Klienta w ekosystemi serwisów internetowych firmy. Będziesz decydował o architekturze treści w sklepie online, będziesz optymalizował proces ścieżki zakupowej Klienta, dbając o jego pozytywne doświadczenia. Twój główny cel - wzrost ilości wejść na stronę główną oraz serwisów tematycznych marki.
Online Merchandising Manager (Retail e-Commerce)
Miejsce pracy / Location Warsaw
Nasz Klient Zapewnia
rozwój w międzynarodowej strukturze, w jednej z największych sieci retailowych w swojej branży,
możliwość uczestnictwa w międzynarodowych szkoleniach,
możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
dużą decyzyjność i samodzielność w działaniu,
atrakcyjny pakiet benefitów.
U Kandydatów zwracamy uwagę na / We are looking forward to meeting Candidates who
minimum 5-letnie doswiadczenie w obszarze Web Merchandisingu, w tym minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
wysokie kompetencje managerskie,
znajomość zagadnień UX,
biegłą znajomość narzędzia Google Analitics,
wiedza na temat optymalizacji użyteczności serwisów, oraz ścieżki zakupowej Klienta,
biegłą znajomość języka angielskiego.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?