Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 23/02/2019.

Onboarding Coordinator for Poland

Kraków, małopolskie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Working hours:
8.00- 16.30 Monday - Thursday
8.00- 14.00- Friday

Contract duration: 6 months ( possibility of extension).



Essential Duties & Responsibilities:

Pre-hire:

  • Create Business IDs and network accounts.
  • Gather onboarding set-up requirements.
  • Help managers understand their role in the onboarding process.
  • Respond to open tasks and manage new employee through both the Case Management system and Taleo Onboarding system.
  • Coordinate with Onboarding Partners (IT, Facilities, local HR, Health & Safety) to ensure proper and timely onboarding.
  • Collect new hire paperwork. 
Post hire:
  • Contact new hire during first week to ensure they"re completely set-up with the systems/hardware/workspace they need and remind them of the deadlines of their tasks as captured in their new employee checklist.
  • Coordinate and deliver onboarding days to new hires.

Key requirements:

  • Fluent English (min C1).
  • Minimum 1 year of experience in human resources, talent acquisition, onboarding, or other similar related field.
  • Administrative/coordination experience demonstrating exceptional organization skills, ability to handle high volumes, multi-task, and manage priorities.
  • Some presentation skills.
  • Have strong working understanding of Microsoft Outlook and basic to intermediate understanding of Microsoft Word and Excel.
  • Very good communication skills.

We offer:

  • International working environment and unique company culture.
  • Personal development opportunities.
  • Benefits package including medical care, insurance and sport activities.
Please note that we will contact only selected candidates.


Numer referencyjny: 29/11/18/ARC/KB/OCP

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry