On-site Account Executive będzie przede wszystkim odpowiedzialny za zapewnienie odpowiedniej jakości usług świadczonych dla klienta. Ponadto będzie nadzorował pracę zatrudnionego personelu oraz dbał o poprawny przepływ informacji między klientem a osobami kontaktowymi po stronie HRO Personnel.
On-site Account Executive
Do zadań On-site Account Executive będzie należeć:
• kooperacja z klientem w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu jakości usług;
• proponowanie działań usprawniających współpracę, procedury oraz komunikację;
• kontrolowanie poziomu satysfakcji zatrudnionego zespołu oraz klienta;
• koordynowanie zespołu zatrudnionego w siedzibie klienta;
• zapewnienie efektywnego obiegu informacji pomiędzy klientem a HRO Personnel;
• realizowanie projektów rekrutacyjnych pracowników zatrudnionych na rzecz Klienta;
• prowadzenie ewidencji czasu pracy zespołu pracującego u klienta;
• zapewnienie terminowego przepływu dokumentów oraz danych kadrowo-płacowych;
• ścisła współpraca z dedykowanymi osobami ze strony HRO Personnel (kadry, administracja, dział handlowy);
• przygotowywanie raportów do Account Managera.
Od Kandydatów oczekujemy:
• wykształcenia wyższego;
• min. 2 lat doświadczenia w obszarze administracji, zarządzania lub sprzedaży;
• podstawowej znajomość prawa pracy;
• znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2;
• umiejętności wyznaczana priorytetów oraz pracy pod presją czasu;
• umiejętności budowania długotrwałej relacji z klientami;
• samodzielności, otwartości, komunikatywności;
• szybkość i efektywność w działaniu.
Oferujemy:
• umowę o pracę;
• opiekę medyczną;
• różnorodność zadań;
• możliwość rozwoju w dynamicznym środowisku pracy;
• szkolenia wprowadzające w specyfikę działalności klienta oraz HRO Personnel;
• pracę w nowoczesnym i komfortowym biurze.