Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

oficer portu

Urząd Morski w Szczecinie
Plac Stefana Batorego 4
70-207 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Pełnienie nadzoru nad bezpieczeństwem żeglugi i porządkiem portowym oraz przestrzeganiem przez użytkowników portu obowiązujących przepisów.
  • Przeprowadzanie postępowań administracyjnych, wydanie decyzji administracyjnej oraz mandatowych.
  • Prowadzenie dochodzeń w sprawie wypadków i incydentów morskich oraz zabezpieczanie dowodów dla potrzeb Izby Morskiej, Urzędu Morskiego i Państwowej Komisji Badania Wypadków Morskich.
  • Opiniowanie analiz nawigacyjnych oraz prac naukowo-badawczych celem przygotowania stanowiska UM.
  • Przeprowadzenie kontroli akwenów portowych i zacumowanych statków, w tym kontrola dokumentów i wyposażenia jednostek żeglugi śródlądowej, rybackiech, sportowo-rekreacyjnych poruszających się w obszarze będącym we właściwości terytorialnej KPe, kontrola funkcjonowania oznakowania nawigacyjnego na obszarze będącym we właściwości terytorialnej Kapitanatu Portu
  • Kontrola stosowania się użytkowników akwenów i portu do decyzji wydawanych przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie
  • Współpraca z kontrahentami portu i zainteresowanymi komórkami w sprawach dotyczących wypadków morskich i bezpieczeństwa żeglugi
  • Prowadzenie ewidencji dochodzeń i ich archiwizacja.


Warunki pracy

- praca w systemie podstawowym z użyciem komputera powyżej czterech godzin
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych
- praca w terenie oraz w nietypowych godzinach pracy
- czynności inspekcyjne wymagają poruszania się po akwenie portu jednostkami pływającymi
nieprzystosowanymi do przebywania na ich pokładach osób niepełnosprawnych
- praca z użyciem radiotelefonów
- brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych
- brak przystosowania ciągów komunikacyjnych w budynku dla osób niepełnosprawnych


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty tj. życiorys, list motywacyjny i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane. Oferty otrzymane po terminie lub odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje dotyczące naboru pod nr tel.: 91 44 03 570. Dodatkowe informacje dotyczące wyniku naboru pod nr tel.: 91 44 03 410.

Urząd Morski jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
pracy w gospodarce morskiej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Dyplom morski na poziomie operacyjnym w dziale pokładowym
  • Uprawnienia do ubsługi urządzeń radiotelefonicznych w służbier morskiej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Operatywność
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Umiejętność obsługi pakietu OFFICE
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Kerokopia dyplomu morskiego
    • Kserokopia uprawnień dot. obsługi urzadzeń radiotelefonicznych w słuzbie morskiej
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-07-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    12/07/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi