W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Office Manager
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży IT (rozwiązania chmurowe dla finansów), poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Office Manager
Office Manager jest kluczowym członkiem polskiego zespołu HR i Global Office, którego praca ma kluczowy wpływ na zaangażowanie wszystkich pracowników firmy. Osoba ta będzie odpowiedzialna za warszawskie biuro, a także pomagać będzie rozwijać i wspierać inicjatywy firmy, mające na celu poprawę kultury korporacyjnej i stworzenie „Great Place to Work”.
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z możliwośćią dalszego bezpośredniego zatrudnienia przez firmę.
Zadania na tym stanowisku to między innymi:
- zarządzanie codzienną pracą biura (planowanie, przestrzeni, zarządzanie korespondencją, kontakt z administracją budynku).
- Kontakty z dostawcami i zarządzanie budżetem związanymi z operacjami biurowymi (np. usługi sprzątania, zakupy biurowe etc.)
- planowanie eventów dla zespołów, dla kadry kierowniczej wsparcie dla globalnych wydarzeń dla pracowników
- udział w projektach Employer Brandingowych polegających na stworzeniu programu „Great Place to Work“
- sprawna i przyjazna komunikacja z pracownikami
- zadania z obszaru Facility Managementu
Requirements:
Wymagania:
- doświadczenie na stanowisku Office Managera min 2-3 lata
- biegła znajomość języka angielskiego – min. C1 , rosyjski będzie dodatkowym atutem
- mile widziane doświadczenie i zainteresowanie obszarem HR i EB
- doskonała znajomość MS Office
- umiejętność zarządzania czasem, umiejętności interpersonalne
- samodzielność w działaniu
Benefits:
- ubezpieczenie medyczne- ubezpieczenie na życie
- pakiet Sodexo
- Multisport