Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/10/2019.

Office Manager

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Office Manager
Warszawa
NR REF.: 1119346

Twoja następna firma

Dla naszego klienta, stabilnej firmy z branży Real Estate, poszukujemy obecnie doświadczonych i zmotywowanych kandydatów na stanowisko OFFICE MANAGERA.

Twoje następne stanowisko

Osoba na stanowisku Office Managera będzie odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie organizacji i oddziałów, dobre funkcjonowanie recepcji w centrali w Warszawie. Office Manager będzie również odpowiedzialny za kilkuosobowy zespół. Również zadaniem Office Managera będzie koordynacja i zarządzanie zakupami oraz dostawcami, negocjacje cen, zarządzanie obiegiem dokumentów, a także zarzadzanie archiwum. Kandydat na tym stanowisko będzie współpracował z innymi działami firmy, będzie dbał o estetyczny wygląd biura oraz będzie obsługiwał klientów wewnętrznych.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?

Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego. Kilkuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, doświadczenia w zarządzaniu małym zespołem. Istotne jest doświadczenia w kierowaniu pracą recepcji i obsługą klientów, a także gości. Klient oczekuje również bardzo dobrej znajomość pakietu Office w szczególności Excel i Word. Znajomość języka angielskiego nie jest wymagana. Ważną cecha jest umiejętność doskonałej organizacji pracy, wyczucie estetyczne i wysoka kultura osobista. Poszukujemy osoby komunikatywnej, odpowiedzialnej, samodzielnej i asertywnie. Dla której ważne jest przynależność do organizacji i dbanie o obsługę klientów wewnętrznych i zewnętrznych. Poszukujemy również kandydata otwartego i kreującego nowe pomysły i rozwiązania wspierające obszar office support/administracji.

Co zyskujesz?

Nasz klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz przyjazną atmosferę.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV w jezyku polskim.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry