Klient InfoPraca

Office Manager

Pracodawca: ukryty
Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • ścisła współpraca z Dyrektorem Zarządzającym w kwestii przygotowywania zestawień, wyników sprzedaży oraz prezentacji
  • współpraca z dostawcami i negocjacje cen usług, weryfikacja umów współpracy
  • obsługa organizacyjna biura firmy (recepcja, korespondencja przychodząca i wychodząca)
  • wystawianie faktur
  • praca w programie CRM
  • kompletacja dokumentów pracowniczych
  • inne prace asystenckie zlecone przez Zarząd

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy w agencji pracy lub firmie rekrutacyjnej (warunek konieczny)
  • bardzo dobra znajomość pakietu Office w szczególności Excel (reguły, funkcje, wykresy, tabele przestawne) i Power Point (warunek konieczny)
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
  • wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: prawo, zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia)
  • miele widziana znajomość branży HR lub zagadnień związanych z prawem pracy
  • komunikatywność, wysokie umiejętności organizacyjne, kreatywność

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie;
  • umowa o pracę na pełny etat
  • pracę na bardzo samodzielnym stanowisku i możliwość kształtowania miejsca pracy (duża decyzyjność)
  • dodatkowe benefity: opieka medyczna, pakiet sportowy, udział w wydarzeniach integracyjnych
  • elastyczne godziny pracy możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.00 i odpowiednio praca do 15.00 lub 17.00
  • realna możliwość rozwoju i udziału w szkoleniach
  • biuro zlokalizowane w centrum Warszawy (bardzo dobrze skomunikowane)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi