NetLand Sp. z o.o.

Office Manager

Od: NetLand Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Olsztyn

Jesteśmy firmą zajmującą się projektowaniem, tworzeniem i wdrażaniem innowacyjnych systemów informatycznych. Programujemy w oparciu o najnowsze technologie Java i .Net. Specjalizujemy się w projektach z obszaru Telemetrii, IoT, GIS czy SmartCITY.

Zapraszamy do współpracy specjalistów z branży IT, elektronicznej, analitycznej oraz szkoleniowej, których pasją są technologie informatyczne.

 

OFERUJEMY:

  • PRACĘ – w dogodnej formie zatrudnienia z możliwością częściowej pracy zdalnej;
  • UDZIAŁ W PROJEKTACH – ciekawych i różnorodnych, opartych o najnowsze technologie, także o zasięgu międzynarodowym;
  • WSPARCIE i OPIEKĘ doświadczonych liderów zespołów, PM’ów oraz Działu HR;
  • SZKOLENIA – językowe i techniczne;
  • INTEGRACJĘ – na corocznych Regatach NetLand Cup, wyjazdach na narty, imprezach firmowych;
  • BENEFITY – takie jak karta MultiSport, OK System, prywatna opieka medyczna LuxMed i wiele więcej...

 

Poszukujemy:

kompetentnej, skrupulatnej i sumiennej osoby odpowiedzialnej za bieżące wsparcie funkcjonowania Zarządu Spółki w zakresie:

  • finansów i współpracy z bankami,
  • przygotowywania dokumentacji projektowej i rozliczeniowej dotacji UE,
  • wsparcia procedur zamówień publicznych,
  • wsparcia w realizowanych projektach telemetrycznych,
  • zapewnienia poprawnego przepływu dokumentacji i korespondencji w firmie oraz przestrzegania terminowości ich załatwiania,
  • wspierania Zarządu w realizacji codziennych zadań poprzez organizację spotkań biznesowych, podróży służbowych, prowadzenia kalendarza spotkań,
  • sporządzania niezbędnych pism i opracowywania dokumentów związanych z działalnością Spółki,
  • współpracy z zewnętrznymi firmami, urzędami, instytucjami udzielającymi wsparcia, klientami, itp.,
  • budowania i utrzymywania dobrych relacji z partnerami biznesowymi oraz wewnątrz organizacji.

 

Wymagamy:

  • wykształcenie wyższe: prawo, administracja,
  • minimum 1-roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie min. B2,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, przede wszystkim w zakresie pakietu MS Office,
  • bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu oraz umiejętność pracy w zespole,
  • wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne, skrupulatność, logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
  • prawo jazdy kat. B - wymóg konieczny!

 

Mile widziana:

  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych oraz ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych,
  • doświadczenie w pisaniu wniosków unijnych,
  • wiedza o źródłach finansowania projektów unijnych,
  • doświadczenie w tworzeniu dokumentacji aplikacyjnej oraz/lub rozliczaniu projektów inwestycyjnych oraz badawczo-rozwojowych.

 

Oferujemy na początek wynagrodzenie na poziomie około 4.000 zł – 6.000 zł netto miesięcznie.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV wraz z dołączoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych (o treści znajdującej się w dolnej części ogłoszenia).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi