#

Office Manager

HRK S.A.

Gdańsk, pomorskie

HRK S.A.
- Rekrutacja prowadzona online -

Dla naszego klienta Amerykańskiego start’upu który obecnie tworzy centrum usług wspólnych na terenie Gdańska, poszukujemy kandydatów na stanowisko Office Managera:

- Jeżeli posiadasz doświadczenie w koordynacji biura,

- Współpraca z Top Managmentem nie jest dla ciebie nowością,

- Praca w dynamicznym środowisku jest tym czego poszukujesz,

- Chciałbyś dołączyć do firmy w której realizacji wizji jest potwierdzeniem codziennych działań pracowników a nie tylko sloganem,

To ta oferta jest dla ciebie!

Office ManagerMiejsce pracy: Gdańsk

Zadania: 

  • Nadzorowanie działalności biura,
  • Opracowywanie i wdrażanie polityki biurowej poprzez ustanawianie procedur i standardów w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania biura,
  • Współpracując z wynajmującym i architektami w zakresie wystroju oraz wyposażenia biura,
  • Odpowiedzialność za zakupy materiałów biurowych i sprzętu,
  • Negocjacje z dostawcami usług biurowych,
  • Organizacja eventów firmowych,
  • Koordynacja podróży służbowych, rezerwacja lotów oraz hoteli,
  • Wsparcie administracyjne oraz wykonawcze dyrektora zarządzającego;

Wymagania:

  • Kilku letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Biegła znajomość j.angielskiego,  
  • Biegła znajomość MS Office, zwłaszcza Word, Excel i Power Point;

Oferujemy:

  • Możliwość tworzenia nowego biura firmy na terenie Gdańska,
  • Pracę w dynamicznym środowisku startupu,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Ubezpieczenie Medyczne oraz na życie,
  • Kartę Multisport,
  • Pakiet akcji firmy; 
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi