Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Office Manager w nowej firmie produkcyjnej
Miejsce pracy: SosnowiecZakres obowiązków:
- Kompleksowa organizacja pracy biura
- Rezerwacja hoteli, biletów, sal szkoleniowych
- Zarządzanie samochodami firmowymi
- Organizacja spotkań generalnych, imprez, targów
- Zarządzanie obiegiem dokumentów, korespondencji
- Dbałość o estetykę i wysoki standard obsługi gości
Wymagania:
- Płynna znajomość języka angielskiego
- Mile widziane doświadczenie na analogicznym stanowisku
- Czynne prawo jazdy kat.B
- Umiejętność prac wielozadaniowej
- Otwartość, komunikatywność, wysoka kultura osobista
Nasz Klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- Możliwość rozwoju zawodowego
Oferta dotyczy pracy stałej.
Poleć ofertę znajomym!
Poleć ofertę znajomym!
Numer referencyjny: MG/09/17/SOSH
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.