Office Manager na ½ etatu
Miejsce pracy: Warszawa
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zakres obowiązków:
- Profesjonalna obsługa biura
- Zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji
- Obsługa urządzeń biurowych
- Współpraca z dostawcami usług
- Zamawianie artykułów biurowych
- Nadzór nad regulowaniem zobowiązań spółki
- Sporządzanie raportów i analiz
- Umiejętność formułowania pism urzędowych oraz prowadzenie spraw urzędowych
- Organizacja podróży i eventów służbowych
- Obsługa spotkań biznesowych
- Dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd i bieżące funkcjonowanie biura
Wymagania:
- Doskonała organizacja pracy własnej, systematyczność oraz umiejętność ustalania priorytetów
- Biegła obsługa komputera w zakresie Microsoft Office oraz urządzeń biurowych (w szczególności Excel)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Mile widziana znajomość przepisów prawa pracy i doświadczenie w obsłudze kadrowej
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Wysoka kultura osobista oraz wysokie umiejętności komunikacyjne
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
Oferujemy:
- Zatrudnienie w międzynarodowej firmie z branży petrochemicznej o ugruntowanej pozycji na rynku w oparciu o umowę o pracę tymczasową
- Pracę pełną wyzwań i możliwości w międzynarodowym środowisku
- Możliwość zdobycia cennego korporacyjnego doświadczenia
- Możliwość aktywnego wykorzystywania języka angielskiego w codziennej pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Prywatną opiekę medyczną, bony żywnościowe oraz dofinansowanie karty ZTM
Numer referencyjny: MS/24/08/2017/WA1
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.