Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/11/2018.

Office Manager/ Kierownik Biura

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Office Manager/ Kierownik Biura
Warszawa
NR REF.: 1109956

Dla naszego Klienta, dużej międzynarodowej firmy z branży technologicznej poszukujemy osoby na stanowisko:

Office Managera/ Koordynatora Biura

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację bieżących spraw administracyjno-biurowych,w tym za zarządzanie korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną biura, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, wsparcie działu HR w organizacji spotkań biznesowych oraz eventów firmowych. Ponadto zadaniem Office Managera będzie kontrola nad budżetem przeznaczonym na wydatki służbowe.

Od kandydatów oczekujemy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2 oraz dyspozycyjnoścido rozpoczęcia pracy już od września. Dodatkowo osoba na tym stanowisku powinna wyróżniać sięwysoką kulturą osobistą, komunikatywnością, zorientowaniem na szczegóły oraz pozytywną i proaktywną postawą.

Firma oferuje pakiet benefitów pozapłacowych, możliwości rozwoju oraz współpracy w przyjaznej atmosferze w firmie o międzynarodowym zasięgu.

Lokalizacja: Warszawa, Saska Kępa

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/08/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry