Opis stanowiska pracy
Multibim to oficjalny dostawca oprogramowania BIM - Graphisoft Archicad na terenie Polski, a także dostawca platform BIMcollab i Bimsync oraz narzędzi takich jak SimpleBIM, BIMmTool.
Prowadzimy wdrożenia i dostarczamy szeroki wachlarz narzędzi wspierających proces BIM. Zapewniamy pełne wsparcie techniczne, prowadzimy cykliczne szkolenia, a także zapewniamy aktualizacje oprogramowania.
W naszej ekipie brakuje osoby, która skutecznie zajmie się stworzeniem i koordynacją procesów back office, m.in: odpowiednim działaniem naszego biura, finansami, w tym kontaktem z bankami, umowami i kontaktem z kontrahentami, rekrutacją.
Chcielibyśmy współpracować z osobą wykazującą dużą inicjatywę, która przejmie powyższe obszary odpowiedzialności i samodzielnie wyznaczy sposoby działania w ich zakresie. Praca ta wymaga elastyczności, chęci uczenia się, dużych zdolności organizacyjnych i pozytywnego podejścia do wyzwań, ale oferuje też duże możliwości rozwoju.
OFFICE MANAGER/KA / MANAGER/KA DS. ADMINISTRACJI
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- współpracę i komunikację pomiędzy działami, w tym administracyjne wsparcie działu sprzedaży i delivery
- rozwijanie i wdrażanie narzędzi zarządzania finansami (w tym kontakty z bankami i księgowością)
- kontakt z zewnętrznymi dostawcami usług, np. obsługa prawna, obsługa IT
- administracja procesami HR
- zarządzanie operacyjne: współtworzenie i koordynowanie wdrożenia strategii firmy
- stworzenie przyjaznego środowiska pracy (np. zaopatrzenie biura, umowy z dostawcami, imprezy firmowe)
Profil kandydata / kandydatki:
- doświadczenie w zakresie wymienionych obszarów odpowiedzialności, najlepiej na podobnym stanowisku lub doświadczenie w prowadzeniu własnego przedsiębiorstwa
- wiedza z zakresu finansów i podatków
- doskonała znajomość Excela
- podstawowa wiedza w zakresie księgowości
- samodzielność, umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji zadań
- chęć ciągłego doskonalenia standardów pracy
- dynamizm i energia w działaniu, pozytywne nastawienie do pracy
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego
Oferujemy:
- samodzielne stanowisko pozwalające na wdrażanie własnych pomysłów na organizację pracy
- praca w kreatywnym środowisku, w młodym, dynamicznym zespole
- możliwość rozwoju w firmie świadczącej unikalne na Polskim rynku usługi
- atrakcyjne warunki współpracy oparte na stałym wynagrodzeniu
- ciekawe miejsce pracy - w kultowym zagłębiu krakowskich start-upów
Prezentacja firmy
Misją Multibim jest budowanie wartości biznesowej poprzez wdrażan...
Misją Multibim jest budowanie wartości biznesowej poprzez wdrażanie starannie dobranych, sprawdzonych w praktyce narzędzi, pozwalających zoptymalizować przepływ pracy oraz koszty oprogramowania.
Profil marki związany jest ściśle z oprogramowaniem BIM. Prowadzimy wdrożenia i dostarczamy szeroki wachlarz narzędzi wspierających proces BIM - od tak zwanych BIM autorhing, czyli programów służących do tworzenia i przetwarzania modeli, poprzez narzędzia do analizy i kontroli jakości modeli, skończywszy na programach wspierających komunikację i współpracę. Zapewniamy pełne wsparcie techniczne, prowadzimy cykliczne szkolenia, a także zapewniamy aktualizacje oprogramowania w ramach korzystnego abonamentu.
Jesteśmy między innymi oficjalnym partnerem i dostawcą oprogramowania Graphisoft Archicad na terenie Polski, a także dostawcą platform BIMcollab i Bimsync. W naszym portfolio znaleźć można inne doskonałe narzędzia takie jak SimpleBIM, BIMmTool, ArchiFRAME i inne.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 11/11/2021
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Finanse, Praca Inne