Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Office Manager / Board Assistant
Lokalizacja: WarszawaDevire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru. Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Lokalizacja stanowiska: Warszawa
Dołączając do Devire na stanowisko Office Manager / Board Assistant będziesz mieć możliwość pracy w nieustannie rozwijającej się agencji doradztwa personalnego, gdzie czekają na Ciebie niezwykle różnorodne wyzwania i współpraca z praktycznie każdym działem firmy – od top managementu, po działy biznesowe i back office’owe.
Codzienne aktywności obejmować będą m.in.:
- Organizacyjno-administracyjne prowadzenie biura na wielu płaszczyznach.
- Współpraca z zarządcą budynku biurowego, firmą leasingową / zarządcą floty samochodowej, dostawcami usług i produktów, podwykonawcami (IT, Telecom, firmy kurierskie, hotele, dostawcy mebli, sprzętu, materiałów biurowych, itp.).
- Współpraca z firmami ubezpieczeniowymi.
- Monitorowanie stanu środków trwałych, zarządzanie zakupami biurowymi.
- Nadzorowanie budżetu wydatków administracyjnych.
- Nadzór nad dokumentacją organizacyjno-prawną Spółki, przygotowywanie pism na potrzeby Zarządu.
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji.
- Obsługa systemów wewnętrznych.
- Aktywne wsparcie Zarządu firmy w codziennej pracy, np. koordynacja podróży służbowych, pomoc przy prowadzeniu kalendarza, organizacji spotkań, itd.
- Pomoc pracownikom w rozwiązywaniu bieżących problemów.
- Bezpośrednie kierowanie strefą recepcji i zatrudnionymi tam osobami.
- Bliska współpraca z pozostałymi działami wsparcia w firmie, tj. HR, Marketingiem i Finansami.
- Współorganizacja eventów firmowych.
Aplikuj, jeśli:
- Masz przynajmniej rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
- Znasz język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację.
- Lubisz pracę administracyjną, nie boisz się odpowiedzialności i samodzielnego
podejmowania decyzji. - Jesteś osobą bardzo dobrze zorganizowaną i efektywnie działasz pod presją czasu.
- Posiadasz dużą dozę samodyscypliny i wewnętrzną motywację do realizowanych zadań.
- W kontaktach międzyludzkich odznaczasz się profesjonalizmem, wysoką kulturą osobistą i swobodą.
- Nie boisz się nowych zadań i wyzwań – zawsze potrafisz znaleźć sposób na załatwienie danej sprawy.
- Wykazujesz się inicjatywą w działaniu i potrafisz działać proaktywnie.
- Dobrze czujesz się w bardzo dynamicznej firmie, w młodym zespole, gdzie codziennie coś nowego może Cię zaskoczyć :)
Oferujemy:
- Pracę dla jednej z najlepszych firm rekrutacyjnych w Polsce o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Stabilne, stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub opcjonalnie kontrakt B2B).
- Elastyczny i zadaniowy czas pracy.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Ubezpieczenie na życie.
- Kafeteryjny system wyboru dodatkowych nagród i benefitów poprzez platformę gamifikacyjną.
- Pracowniczy program lojalnościowy, gdzie honorujemy i nagradzamy Pracowników, którzy podjęli z nami wieloletnią współpracę.
- Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju zawodowego – program szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych.
- Lekcje językowe w biurze.
- Wyjątkową atmosferę pracy.