Jesteśmy zespołem, który łączy pasja związana z Internetem i osiąganiem w nim jak najlepszych rezultatów. Pośród nas znajdziesz doświadczonych specjalistów tworzących i rozwijających zaawansowane rozwiązania internetowe i sprzedażowe. Specjalizujemy się w profesjonalnych rozwiązaniach e-Commerce (Magento, WooCommerce, Shopify), Front-End Development (Angular, React), portalach korporacyjnych (Liferay), User Experience, Web Design, kreatorach stron internetowych i marketingu internetowym. Poszukujemy ambitnych, samodzielnych i zaangażowanych osób chcących rozwijać swoje umiejętności.
Office/HR Manager
Miejsce pracy: RzeszówOferujemy:
- stałe, odpowiednie do doświadczenia wynagrodzenie
- rozwój zawodowy – realny wpływ na kształt wdrażanych w firmie rozwiązań i uczestnictwo w ambitnych projektach
- samodzielne stanowisko z możliwością wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
- elastyczne godziny i przyjazną atmosferę pracy - płaska struktura organizacji, praca w dynamicznym zespole w międzynarodowym środowisku, biuro w bardzo dobrej lokalizacji, pokój z piłkarzykami, karta multisport, dofinansowanie na szkolenia
Wymagania:
- minimum 2-letnie doświadczenie komercyjne
- wysoka orientacja na realizację celów i jakość pracy
- umiejętność myślenia koncepcyjnego oraz planowania i organizacji pracy
- umiejętność ustalania priorytetów i tworzenia planów długoterminowych
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- dobra znajomość MS Office i pakietu G-Suite
- wysokie umiejętności komunikacyjne
- samodzielność, zaangażowanie i odpowiedzialność
- wysoka kultura osobista
Mile widziane:
- doświadczenie zawodowe zdobyte na samodzielnym stanowisku w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
- znajomość przepisów prawa pracy oraz nowoczesnych narzędzi i trendów w obszarze HR
Oczekiwania:
- zaangażowanie w powierzone projekty
- kształtowanie oraz realizacja polityki personalnej w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, prowadzenie procesów rekrutacyjnych
- współpraca z działem kadr (obsługa administracji kadrowej związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników w tym obsługa cudzoziemców)
- badanie potrzeb szkoleniowych oraz realizacja polityki szkoleniowej
- współpraca z agencjami HR; współpraca z księgowością
- reprezentowanie firmy na targach pracy oraz innych wydarzeniach promujących firmę
- tworzenie standardów obsługi administracyjnej dla biura oraz procedur usprawniających
- koordynacja wydarzeń firmowych
- koordynacja zakupów biurowych
- dbanie o prawidłowe relacje i komunikację wewnętrzną z innymi komórkami organizacyjnymi firmy
- wsparcie organizacji w realizacji bieżących zadań
- rekomendowanie działań naprawczych i rozwojowych
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.