To kilka rzeczy, które będziesz miał(a) na głowie:
– administrowanie obiegiem dokumentów oraz obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej,
– organizacja podróży służbowych dla naszych pracowników,
– rozliczenie delegacji,
– ewidencji przebiegu pojazdów,
– pomoc w realizacji zadań działu „Office” firmy,
– realizacja prac biurowych w zakresie przygotowywania raportów, zestawień wg bieżących potrzeb,
– zaopatrzenie biura w artykuły spożywcze i materiały biurowe,
– załatwianie spraw w urzędach,
– wystawienia faktur,
– prowadzenie raportu kasowego,
– sporządzanie umów i rachunków dla współpracowników firmy,
– obsługa spotkań w biurze,
– prowadzenie ewidencji urlopów pracowników.
Forma zatrudnienia: umowa o pracę na ¾ etatu.
Bezpośrednim przełożonym osoby na tym stanowisku będzie Office Manager odpowiadający za zarządzanie naszym biurem.
Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie.
Zapraszamy!
3 powody, dla których warto pracować z ContentHouse:<br/>1. Multi... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.