ManpowerGroup Sp. z o.o.

Office Coordinator

Miejsce pracy: Sosnowiec

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole
  • Możliwość praktycznego wykorzystania znajomości języków obcych
  • Sponsorowany pakiet ubezpieczenia na życie oraz prywatną opiekę medyczną
  • Formę zatrudnienia opartą o umowę o pracę
  • Pakiet socjalny w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

Wymagania:

  • Ponad 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem
  • Wykształcenie licencjackie/ magisterskie
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office, w szczególności Excel i Power Point)
  • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność priorytetyzowania zadań
  • Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność
  • Bardzo dobre zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy w międzynarodowym zespole
  • Umiejętność zarządzania przepływem informacji w zespole
  • Systematyczność w pracy oraz orientacja na osiąganie celów
  • Nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji i taktu
  • Proaktywne podejście do powierzonych zadań: samodzielność, otwartość, inicjatywa
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta, logistyki sprzedaży lub administracji
  • Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem

Zadania:

  • Samodzielne prowadzenie spraw organizacyjno-administracyjnych
  • Koordynowanie procesów oraz procedur biurowych
  • Zarządzanie przestrzenią biurową
  • Koordynowanie obiegu dokumentów i przepływu informacji w oddziale, w tym poczty przychodzącej i wychodzącej oraz faksów
  • Raportowanie finansowe do centrali
  • Księgowanie faktur kosztowych w systemie SAP
  • Pośredniczenie pomiędzy pracownikami a zewnętrzną firmą odpowiedzialną za kadry i płace
  • Profesjonalna obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Efektywna komunikacja przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych narzędzi (m.in.: telefon, e-mail, Skype)
  • Organizacja szkoleń, delegacji oraz wizyt gości
  • Rozliczanie wydatków podróży służbowych
  • Dokonywanie rezerwacji hotelowych, rezerwacji w liniach lotniczych oraz biurach wynajmu samochodów
  • Współpraca z dostawcami usług i podstawowych materiałów niezbędnych do funkcjonowania biura
  • Zlecanie napraw sprzętu biurowego
  • Realizacja powierzonych zadań w określonym, zdefiniowanym czasie
  • Sporządzanie niezbędnych zestawień i raportów na potrzeby Dyrektora Oddziału
  • Wsparcie i aktywna współpraca w ramach całego biura

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi