Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Office Coordinator

Miejsce pracy: Kraków
6-1-67131-1

Dla jednego z naszych Klientów, wiodącej na rynku międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży motoryzacyjnej w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Office Administrator

Osoba, która obejmie proponowane stanowisko, będzie między innymi odpowiedzialna za:

- Organizację sprawnej pracy biura
- Nadzór nad obiegiem wewnętrznej i zewnętrznej dokumentacji w celu zapewnienia pełnej zgodności z procedurami firmy
- Zarządzanie bieżącymi wydatkami biura, zamówienia artykułów biurowych i materiałów marketingowych
- Wsparcie pracowników w zakresie obsługi administracyjnej
- Utrzymywanie relacji z dostawcami (taxi, kurierzy itp.)
- Organizowanie wewnętrznych i zewnętrznych imprez i wydarzeń firmowych.
- Bieżąca współpraca z zarządcą obiektu biurowego.
- Przeglądanie i przygotowywanie prezentacji i innych dokumentów dla Managerów
- Wsparcie w planowaniu podróży służbowych, spotkań biznesowych
- Prowadzenie elektronicznego kalendarza spotkań, uzgadnianie terminów spotkań, obsługa gości, rezerwacje biletów, hoteli etc.
- Budowanie wizerunku firmy na zewnątrz (współpraca z mediami, lokalnymi władzami, uczelniami, itp.)

Wymagania:
- Wyższe wykształcenie
- 2-3 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w zarządzaniu administracją w organizacji pracy biura
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Wysoki poziom samodzielności
- Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku
- Umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły.
- Bardzo dobre umiejętności analityczne.
- Biegłość w pracy z programami biurowymi: Excel, Power Point, Word.
- Dostępność od pracy stacjonarnej

Korzyści:
- praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość rozwoju umiejętności poprzed uczestnictwo w różnych projektach wewnetrznych
- benefity pozapłacowe

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi