Komunikacja Plus to zespół doradców, który od lat jest partnerem PR wiodących spółek w kraju. Specjalizujemy się w PR biznesowym, szczególnie w obszarze komunikacji wewnętrznej, społecznej i kryzysowej, a także w PR społecznym i sportowym.
Office Assistant
Miejsce pracy: WrocławGłówne odpowiedzialności:
- Organizacja pracy biura w zakresie administracyjnym i logistycznym
- Zarządzanie obiegiem dokumentacji, korespondencji i zamówień
- Przygotowanie i obsługa spotkań biznesowych
- Obsługa sekretariatu i gości
- Kontakt z klientami agencji
- Prowadzenie kalendarza i planu spotkań osób zarządzających biurem
- Kompleksowa organizacja podróży zespołu i spotkań wewnętrznych
- Zaopatrzenie biura, współpraca z dostawcami
- Ścisła współpraca z wrocławskim biurem
- Reprezentowanie firmy i tworzenie jej profesjonalnego wizerunku
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 1 rok (mile widziana praca w środowisku korporacyjnym)
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Prawo jazdy kat. B
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Proaktywna postawa
- Umiejętność pracy w zespole
- Dokładność, odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania
- Wysoka kultura osobista
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Dogodną lokalizację - praca w biurze w Rynku (plac Solny)
- Prywatną opiekę medyczną, MultiSport, zajęcia języka angielskiego
- Miłą atmosferę oraz dobre warunki pracy
Czekamy na:
- CV wraz ze zdjęciem oraz z listem motywacyjnym
Przeczytamy każde nadesłane CV, ale skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.