Firma BDO obecna jest na polskim rynku od ponad 25 lat. Jesteśmy jedną z pierwszych międzynarodowych firm audytorsko-doradczych. Od zawsze stawiamy na jakość i profesjonalizm. Wśród klientów BDO znajdują się przedsiębiorstwa z Listy 500 Rzeczypospolitej, a także średnie firmy polskie i międzynarodowe, firmy rodzinne, spółki giełdowe oraz duże grupy kapitałowe.
Obecnie poszukujemy do naszego biura w Warszawie osób na stanowisko:
OFFICE ASSISTANT
Co Ci oferujemy:
- umowę o pracę
- pakiet medyczny
- wsparcie aktywności fizycznej
- zdobycie doświadczenia w międzynarodowym środowisku
- pracę w firmie, która należy do czołówki firm audytorskich na świecie
- pracę w środowisku wysokiej klasy Ekspertów w swojej dziedzinie
Do Twoich zadań będzie należało:
- świadczenie usług wsparcia dla Klienta wewnętrznego
- współpraca z Sekretariatem i Zarządem firmy
- bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, koordynowanie obiegiem dokumentów, współpraca z firmami kurierskimi
- zarządzanie kalendarzem spotkań
- praca w systemie zmianowym: 8.00-16.00 / 10.00-18.00
Czego od Ciebie oczekujemy:
- doświadczenia na podobnym stanowisku
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, pozwalającej na swobodną komunikację z Klientami i pracownikami firmy
- dobrej znajomości obsługi MS Office oraz znajomości podstawowych urządzeń biurowych
- wysokiej kultury osobistej oraz łatwości w nawiązywaniu kontaktów
- dobrej organizacji pracy i umiejętności pracy w zespole
- zaangażowania w wykonywaną pracę oraz odpowiedzialności
Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego podając w tytule odpowiedni nr referencyjny oraz załączenie CV. Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.