W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Office Assistant
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego Klienta, firmy z branży medycznej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Office Assistant
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa administracyjna biura
- Koordynacja obiegu korespondencji, współpraca z firmami kurierskimi i dostawcami
- Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja podróży służbowych
- Zadania recepcyjne: koordynowanie obiegu dokumentów (m.in. opisywanie i skanowanie faktur), odbieranie telefonów etc.
Wymagania:
- Dobra znajomość j. angielskiego, poziom B2
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku
- Doskonała organizacja pracy, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Dobra znajomość pakietu MS Office
Korzyści: