Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/04/2019.

Office Assistant

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Office Assistant
Warszawa
NR REF.: 1118450

Oferta pracy w administracji.

Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Office Assistant.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prawidłowe prowadzenie recepcji firmy. Do głównych obowiązków należeć będzie dbanie o profesjonalny wizerunek firmy, zarządzanie korespondencją oraz współpraca z firmami kurierskimi, obsługa spotkań, organizacja kalendarza pracowników firmy i dostępności sal konferencyjnych, a także zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe.

Szukamy osób z rocznym doświadczeniem w pracy administracyjnej. Od kandydatów oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego oraz biegłej znajomości obsługi komputera i pakietów biurowych. Poszukujemy dobrze zorganizowanej oraz komunikatywnej osoby

Nasz klient jest prężnie działającą firmą o ugruntowanej pozycji na rynku. Oferuję możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego oraz pracę w miłej atmosferze.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry