LeasingTeam Sp. z o.o.
LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.

Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Office Assistant

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 0014831
Rodzaj pracy: Praca stała

Zakres obowiązków:

Zakres obowiązków:

- prowadzenie recepcji,
- obsługa korespondencji,
- dbanie o sprawne funkcjonowanie biura,
- obsługa centrali telefonicznej,
- pomoc w organizacji i obsłudze spotkań oraz szkoleń które odbywają się na terenie biura.


Oczekiwania:

Oczekiwania:

- wykształcenie średnie lub wyższe,
- komunikatywna znajomość j. angielskiego,
- znajomość programów MS Office,
- komunikatywność i dobra organizacja. 


Oferta:

Oferta:

- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
- ciekawa praca w międzynarodowym środowisku,
- praca w przyjaznej atmosferze. 

 


Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
LeasingTeam Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi