Office Assistant
GliwiceOffice Assistant
Gliwice
NR REF.: 1166100
Twoja nowa firma
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej zlokalizowanej w Gliwicach, poszukujemy osób na stanowisko Office Administratora.
Twoja nowa rola
W nowej roli do Twoich zadań należeć będzie koordynowanie pracy biura w tym nadzór nad wykonawcami i dostawcami, aktualizacja wykorzystania przestrzeni biurowych oraz sal konferencyjnych. Dodatkowo będziesz wsparciem przy podpisywaniu umów z dostawcami, oraz bezpośrednim kontaktem dla firm świadczących usługi dla biura. Do twoich obowiązków będzie należało kontrolowanie i uzupełnianie stanu zapasów artykułów biurowych oraz nadzorowanie i usprawnianie funkcjonowania urządzeń biurowych. Dodatkowo będziesz odpowiadać za planowanie i organizowanie wydarzeń firmowych, wsparcie w organizowaniu wyjazdów służbowych i noclegów, oraz za współpracę z działem księgowości/ HR.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Idealni kandydaci to osoby z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego (minimum B2) oraz z doświadczeniem na podobnym stanowisku. Szukamy osób dostępnych w pełnym wymiarze godzin i gotowości do pracy w siedzibie firmy. Mile widziana otwartość, komunikatywność, dobra organizacja pracy oraz umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
Co oferujemy?
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pakiet benefitów, m. in. dofinansowanie do karty multisport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie. Dodatkowo oferujemy rozwój w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, a także dodatkowe szkolenia i kursy językowe.
Co powinieneś/ powinnaś zrobić?
W przypadku zainteresowania, kliknij "aplikuj" i prześlij nam swoje CV.
Gliwice
NR REF.: 1166100
Twoja nowa firma
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej zlokalizowanej w Gliwicach, poszukujemy osób na stanowisko Office Administratora.
Twoja nowa rola
W nowej roli do Twoich zadań należeć będzie koordynowanie pracy biura w tym nadzór nad wykonawcami i dostawcami, aktualizacja wykorzystania przestrzeni biurowych oraz sal konferencyjnych. Dodatkowo będziesz wsparciem przy podpisywaniu umów z dostawcami, oraz bezpośrednim kontaktem dla firm świadczących usługi dla biura. Do twoich obowiązków będzie należało kontrolowanie i uzupełnianie stanu zapasów artykułów biurowych oraz nadzorowanie i usprawnianie funkcjonowania urządzeń biurowych. Dodatkowo będziesz odpowiadać za planowanie i organizowanie wydarzeń firmowych, wsparcie w organizowaniu wyjazdów służbowych i noclegów, oraz za współpracę z działem księgowości/ HR.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Idealni kandydaci to osoby z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego (minimum B2) oraz z doświadczeniem na podobnym stanowisku. Szukamy osób dostępnych w pełnym wymiarze godzin i gotowości do pracy w siedzibie firmy. Mile widziana otwartość, komunikatywność, dobra organizacja pracy oraz umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
Co oferujemy?
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pakiet benefitów, m. in. dofinansowanie do karty multisport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie. Dodatkowo oferujemy rozwój w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, a także dodatkowe szkolenia i kursy językowe.
Co powinieneś/ powinnaś zrobić?
W przypadku zainteresowania, kliknij "aplikuj" i prześlij nam swoje CV.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.