Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 13/11/2018.

Office Assistant with German

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Office Assistant with German
Kraków
NR REF.: 1100560


For our client – international, fast growing company we are looking for candidates that would be responsible for supporting the onsite team with administrative tasks.

Your daily duties will include:

  • Working with reports
  • Organizing and coordinating events
  • Communicating with internal and external customers
  • Monitoring results of the team
  • Creating reports
  • Participating in conference calls with the management

You have:

  • Fluent English and German
  • Great communication skills
  • Very good organizational skills
  • Ability to work as part of a team
  • Ability to work under the pressure of time

Our client offers a competitive salary and a comprehensive benefits package


If you are interested – apply !

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry