Office Assistant with English
Warszawa Office Assistant with English
Warszawa
NR REF.: 1100800
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży energii odnawialnych, poszukujemy osoby na stanowisko:
Office Assistant/ Asystent/-ka Biura
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz zadania administracyjne, takie jak odbieranie i przekierowywanie telefonów, obsługę korespondencji, organizację spotkań i podróży służbowych, zamawianie produktów biurowych czy segregowanie i skanowanie dokumentów do systemu SAP.
Ponadto do obowiązków Asystenta/-tki Biura będą należały kontakty z recepcją budynku, obsługą techniczną czy ekipą sprzątającą. Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie również wsparciem w monitorowaniu budżetu, dotyczącego materiałów zaopatrzeniowych, jak również będzie odpowiedzialna za administrowanie benefitami pracowniczymi.
Ze względu na międzynarodowe środowisko pracy, od Kandydatów oczekujemy zaawansowanej znajomości języka angielskiego (min. C1), wykształcenia wyższego, dobrej znajomości programu Excel oraz pierwszych doświadczeń na podobnym stanowisku.
Ponadto osobę na tym stanowisku powinny charakteryzować takie cechy jak komunikatywność, asertywność oraz zaangażowanie. Dodatkowym atutem będzie sumienność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
Firma oferuje możliwość współpracy w międzynarodowej korporacji w oparciu o umowę o pracę z możliwością przedłużenia współpracy na czas nieokreślony po okresie próbnym, możliwość pracy z językiem angielskim, a także pakiet benefitów pozapłacowych takich jak karta Multisport, ubezpieczenie medyczne oraz ubezpieczenie na życie.
Lokalizacja: Warszawa Śródmieście
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Warszawa
NR REF.: 1100800
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży energii odnawialnych, poszukujemy osoby na stanowisko:
Office Assistant/ Asystent/-ka Biura
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz zadania administracyjne, takie jak odbieranie i przekierowywanie telefonów, obsługę korespondencji, organizację spotkań i podróży służbowych, zamawianie produktów biurowych czy segregowanie i skanowanie dokumentów do systemu SAP.
Ponadto do obowiązków Asystenta/-tki Biura będą należały kontakty z recepcją budynku, obsługą techniczną czy ekipą sprzątającą. Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie również wsparciem w monitorowaniu budżetu, dotyczącego materiałów zaopatrzeniowych, jak również będzie odpowiedzialna za administrowanie benefitami pracowniczymi.
Ze względu na międzynarodowe środowisko pracy, od Kandydatów oczekujemy zaawansowanej znajomości języka angielskiego (min. C1), wykształcenia wyższego, dobrej znajomości programu Excel oraz pierwszych doświadczeń na podobnym stanowisku.
Ponadto osobę na tym stanowisku powinny charakteryzować takie cechy jak komunikatywność, asertywność oraz zaangażowanie. Dodatkowym atutem będzie sumienność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
Firma oferuje możliwość współpracy w międzynarodowej korporacji w oparciu o umowę o pracę z możliwością przedłużenia współpracy na czas nieokreślony po okresie próbnym, możliwość pracy z językiem angielskim, a także pakiet benefitów pozapłacowych takich jak karta Multisport, ubezpieczenie medyczne oraz ubezpieczenie na życie.
Lokalizacja: Warszawa Śródmieście
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.