Office Assistant / Receptionist
WarszawaOffice Assistant / Receptionist
Warszawa
NR REF.: 1151558
Dla naszego Klienta, globalnej firmy z branży marketingowej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Office Assistant / Receptionist
Osoba na tym stanowisku będzie przede wszystkich odpowiedzialna za wsparcie organizacyjne i administracyjne pracowników firmy.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku należeć będą: przygotowywanie wszelkich dokumentów oraz zestawień dla działu księgowości, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą, koordynacja zamówień i zakupów dot. międzyinnymi atykułów biurowych, bieżąca korespondencja i komunikacja z międzynarodowymi biurami współpracującymi, obsługa recepcji i przyjmowanie gości a także rezerwacja i przygotowanie sal konferencyjnych do spotkań czy innych wydarzeń firmowych.
Od aplikujących Kandydatów oczekujemy minimum 1-2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (B2+), znajomości obsługi pakietu MS Office. Poszukujemy osób żywiołowych, rzetelnych w wykonywaniu powierzonych zadań, potrafiących umiejętnie organizować swój czas pracy, skrupulatnych oraz z poczuciem humoru.
Oferujemy pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznej branży oraz przyjazną atmosferę w miejscu pracy. OERTA DOTYCZY WSPÓŁPRACY DO KOŃCA GRUDNIA 2021.
Lokalizacja: Warszawa, Śródmieście
Warszawa
NR REF.: 1151558
Dla naszego Klienta, globalnej firmy z branży marketingowej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Office Assistant / Receptionist
Osoba na tym stanowisku będzie przede wszystkich odpowiedzialna za wsparcie organizacyjne i administracyjne pracowników firmy.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku należeć będą: przygotowywanie wszelkich dokumentów oraz zestawień dla działu księgowości, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą, koordynacja zamówień i zakupów dot. międzyinnymi atykułów biurowych, bieżąca korespondencja i komunikacja z międzynarodowymi biurami współpracującymi, obsługa recepcji i przyjmowanie gości a także rezerwacja i przygotowanie sal konferencyjnych do spotkań czy innych wydarzeń firmowych.
Od aplikujących Kandydatów oczekujemy minimum 1-2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (B2+), znajomości obsługi pakietu MS Office. Poszukujemy osób żywiołowych, rzetelnych w wykonywaniu powierzonych zadań, potrafiących umiejętnie organizować swój czas pracy, skrupulatnych oraz z poczuciem humoru.
Oferujemy pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznej branży oraz przyjazną atmosferę w miejscu pracy. OERTA DOTYCZY WSPÓŁPRACY DO KOŃCA GRUDNIA 2021.
Lokalizacja: Warszawa, Śródmieście
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.