Office Administrator
Warszawa Office Administrator
Warszawa
NR REF.: 1119885
Dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji z sektora inżynieryjno-budowlanego, poszukujemy kandydatów na stanowisko Office Administrator (Administrator Biura).
Zakres obowiązków osoby na tym stanowisku obejmuje wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, sprawdzanie ich prawidłowości i kompletności, a także wystawianie i przyjmowanie faktur od klientów oraz podwykonawców. Specjalista administracji i księgowości będzie również odpowiedzialny za bieżącą obsługę administracyjną, w tym prowadzenie korespondencji biura, przygotowywanie zestawień i sprawozdań dla centrali oraz archiwizację dokumentów.
Od kandydatów oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie. Dodatkowa znajomość języka francuskiego w stopniu komunikatywnym będzie mile widziana. Szukamy osób posiadających wyższe wykształcenie w obszarze ekonomii (finanse, rachunkowość). Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office to wymóg obowiązkowy. Na tym stanowisku sprawdzą się osoby komunikatywne, skrupulatne i wykazujące odpowiedzialność za powierzone zadania. Poszukujemy kandydatów posiadających umiejętność samodzielnej organizacji pracy pod presją czasu.
Nasz klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz pakiet benefitów dodatkowych obejmujący ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty Multisport. Raz do roku firma przewiduje również premię uznaniową. Dodatkowo, lokalizacja biura obejmuje ścisłe centrum Warszawy.
Warszawa
NR REF.: 1119885
Dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji z sektora inżynieryjno-budowlanego, poszukujemy kandydatów na stanowisko Office Administrator (Administrator Biura).
Zakres obowiązków osoby na tym stanowisku obejmuje wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, sprawdzanie ich prawidłowości i kompletności, a także wystawianie i przyjmowanie faktur od klientów oraz podwykonawców. Specjalista administracji i księgowości będzie również odpowiedzialny za bieżącą obsługę administracyjną, w tym prowadzenie korespondencji biura, przygotowywanie zestawień i sprawozdań dla centrali oraz archiwizację dokumentów.
Od kandydatów oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie. Dodatkowa znajomość języka francuskiego w stopniu komunikatywnym będzie mile widziana. Szukamy osób posiadających wyższe wykształcenie w obszarze ekonomii (finanse, rachunkowość). Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office to wymóg obowiązkowy. Na tym stanowisku sprawdzą się osoby komunikatywne, skrupulatne i wykazujące odpowiedzialność za powierzone zadania. Poszukujemy kandydatów posiadających umiejętność samodzielnej organizacji pracy pod presją czasu.
Nasz klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz pakiet benefitów dodatkowych obejmujący ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty Multisport. Raz do roku firma przewiduje również premię uznaniową. Dodatkowo, lokalizacja biura obejmuje ścisłe centrum Warszawy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.