Office Administrator
PoznanOffice Administrator
Poznan
NR REF.: 1166031
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z obszaru doradztwa strategicznego z siedzibą w Poznaniu, poszukujemy osób na stanowisko Office Administratora.
W nowej roli do Twoich zadań należeć będzie koordynowanie biura w tym nadzór nad wykonawcami i dostawcami oraz kontrola jakości świadczonych przez nich usług, aktualizacja wykorzystania przestrzeni biurowych, przydzielanie miejsc i planowanie pracy w modelu hybrydowym. Będziesz wsparciem przy podpisywaniu umów z dostawcami, oraz bezpośrednim kontaktem dla firm świadczących usługi dla biura. Będziesz zajmować się kontrolowaniem i uzupełnianiem stanu zapasów artykułów biurowych oraz nadzorowaniem i usprawnianiem funkcjonowania urządzeń biurowych. Będziesz także odpowiadać za planowanie i organizowanie wydarzeń firmowych, wsparcie w organizowaniu wyjazdów służbowych i noclegów, oraz za współpracę z zarządcą budynku w sprawach użytkowania przestrzeni i kwestiach technicznych.
Idealni kandydaci to osoby z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego (minimum B2) oraz z doświadczeniem na podobnym stanowisku. Szukamy osób dostępnych w pełnym wymiarze godzin i gotowości do pracy w siedzibie firmy. Mile widziana szczegółowość, komunikatywność, dobra organizacja pracy oraz umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pakiet benefitów, m. in. dofinansowanie do karty multisport, ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie na życie . Dodatkowo oferujemy pracę w nowoczesnym biurze w Poznaniu z możliwością pracy zdalnej 1-2 dni w tygodniu.
HAYS Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Poznan
NR REF.: 1166031
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z obszaru doradztwa strategicznego z siedzibą w Poznaniu, poszukujemy osób na stanowisko Office Administratora.
W nowej roli do Twoich zadań należeć będzie koordynowanie biura w tym nadzór nad wykonawcami i dostawcami oraz kontrola jakości świadczonych przez nich usług, aktualizacja wykorzystania przestrzeni biurowych, przydzielanie miejsc i planowanie pracy w modelu hybrydowym. Będziesz wsparciem przy podpisywaniu umów z dostawcami, oraz bezpośrednim kontaktem dla firm świadczących usługi dla biura. Będziesz zajmować się kontrolowaniem i uzupełnianiem stanu zapasów artykułów biurowych oraz nadzorowaniem i usprawnianiem funkcjonowania urządzeń biurowych. Będziesz także odpowiadać za planowanie i organizowanie wydarzeń firmowych, wsparcie w organizowaniu wyjazdów służbowych i noclegów, oraz za współpracę z zarządcą budynku w sprawach użytkowania przestrzeni i kwestiach technicznych.
Idealni kandydaci to osoby z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego (minimum B2) oraz z doświadczeniem na podobnym stanowisku. Szukamy osób dostępnych w pełnym wymiarze godzin i gotowości do pracy w siedzibie firmy. Mile widziana szczegółowość, komunikatywność, dobra organizacja pracy oraz umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie.
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pakiet benefitów, m. in. dofinansowanie do karty multisport, ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie na życie . Dodatkowo oferujemy pracę w nowoczesnym biurze w Poznaniu z możliwością pracy zdalnej 1-2 dni w tygodniu.
HAYS Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.