#

Office Administrator

Hays Poland

Kraków, małopolskie

Hays Poland

Office Administrator

Kraków
Office Administrator
Kraków
NR REF.: 1115956

Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko Office Administrator

Zadania na tym stanowisku
Wsparcie działu HR - koordynowanie procesu onbordingu, zarządzanie systemem benefitów, przetwarzanie wniosków i dokumentów, Zarządzanie biurem - współpraca ze strefą ekonomiczną, kontrola nad przepływem dokumentacji, współpraca z dostawcami zewnętrznymi oraz Centralą. Współpraca z Działem Księgowości - kontrola nad dokumentami, wsparcie w kontaktach z organami państwowymi.


Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1, doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, komunikatywności, orientacji na potrzeby zespołu.

Co zyskujesz?
Pracę w międzynarodowej firmie, możliwość rozwoju, nowe doświadczenia, pracę na podstawie umowy o prace tymczasową, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi