Numer oferty: StPr/23/0839
Sprawdzanie i przygotowywanie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych i decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, współpraca z organami administracji publicznej w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót, decyzji ZRiD, zaświadczeń itp. w powierzonym zakresie czynności, opracowywanie umów, których stroną jest Gmina Pruszcz Gdański. Wydawanie zgód leżących w kompetencji Wójta Gminy jako zarządcy dróg gminnych, udział w czynnościach dotyczących opracowywania i wprowadzania projektów tymczasowej i stałej organizacji ruchu, przygotowywanie decyzji, postanowień, zaświadczeń i pism, o których mowa w ustawie o drogach publicznych oraz ustawie Kodeks postępowania administracyjnego, wydawanych przez Wójta Gminy Pruszcz Gdański. Opiniowanie tras i terminów przejazdów pojazdów nienormatywnych, opisywanie faktur za wydatkowane środki w ramach powierzonych czynności oraz zaangażowania środków budżetowych obciążających plan finansowy w/w wydatków na dany rok budżetowy, przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy, uzgadnianie dokumentacji projektowych, kontrola cyklu inwestycyjnego poprzez współpracę z wykonawcami i inspektorami nadzoru w oparciu o zawarte umowy. Sporządzanie dokumentacji powykonawczej zakończonych inwestycji, a w szczególności: sporządzenie dowodów OT i PT, sporządzanie raportów, powiadamianie organów nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy. Opracowywanie niezbędnych zestawień statystycznych i sprawozdań, sporządzanie zapotrzebowania do budżetu w powierzonym zakresie, realizacja powierzonych zadań wynikających z uchwały rady gminy w sprawie budżetu, wydatkowanie środków zgodnie z planem wydatków, obowiązującymi przepisami prawa oraz procedurami obowiązującymi w Urzędzie Gminy, prowadzenie spraw w zakresie powierzonych obowiązków w formie papierowej i elektronicznej za pomocą programu Proton, przekazywanie do archiwum akt spraw ostatecznie załatwionych. Wykonywanie innych poleceń przełożonych, współpraca z pracownikami tutejszego urzędu w zakresie planowania i realizacji inwestycji oraz prowadzonych postępowań przetargowych, zastępowanie pracownika na stanowisku ds. drogownictwa podczas jego nieobecności, udział w pracach zespołów wyznaczonych przez Wójta Gminy Pruszcz Gdański, udział w spotkaniach wskazanych przez przełożonych, wykonywanie innych poleceń Wójta Gminy, Zastępcy Wójta Gminy, kierownika Referatu Inwestycji i Remontów oraz zastępcy kierownika Referatu Inwestycji i Remontów, prowadzenie postępowań zgodnie z regulaminem obowiązującym w urzędzie m.in. z wykorzystaniem platformy zakupowej OPEN NEXUS. Sporządzanie opisu przedmiotu zamówień realizowanych przez gminę Pruszcz Gdański, określanie szacunkowej wartości zamówień realizowanych przez gminę Pruszcz Gdański, udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnianie informacji publicznej w powierzonym zakresie, prowadzenie korespondencji z wnioskodawcami w sprawach rozpatrywanych w Referacie Inwestycji i Remontów. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 07:30-15:30.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Zakątek 1, 83-000 Juszkowo, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: -
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.