Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Obsługa zamówień

Miejsce pracy: Poznań

Atuty:

  • Młoda firma, młody zespół z pasją!
  • Umowa o pracę
  • Samodzielne stanowisko
  • Praca w Poznaniu - nie martwisz się o dojazdy
  • Współtworzysz markę i masz realny udział w rozwoju firmy
 

Zadania:

  • Obsługa sklepu internetowego
  • Przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu
  • Praca z systemem magazynowym
  • Godziny pracy w przedziale 8:00-17:00 (8h dziennie)


Zainteresowany/-a? Odezwij się, jeśli:

  • Pracowałeś/-aś w sklepie internetowym, centrum wysyłkowym lub dystrybucyjnym, sprzedaży hurtowej itp.
  • Masz prawo jazdy kat. B (sporadyczne sytuacje korzystania z auta firmowego)
  • Super, jeśli komunikujesz się (ale tak na serio, sprawnie) po angielsku lub niemiecku
  • Znasz specyfikę pracy z systemami CRM, ERP etc.
  • Masz w sobie dużo motywacji do pracy i inicjatywę
  • Jesteś skrupulatną i odpowiedzialną osobą
  • Miłośnik zwierząt? To jeszcze lepiej!

Oferta dotyczy pracy stałej. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt: 723 390 081 lub mail: anna.ogonowska@adecco.pl



Numer referencyjny: SOK/08/2017/PZN
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi