Kandydat powinien cechować się dokładnością, odpowiedzialnością i sumiennością silnym zmotywowaniem do pracy i podnoszeniem swoich kwalifikacji. Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.
Zakres podstawowych obowiązków pracownika obejmować będzie:
- obsługa całego procesu realizacji zamówień,
- odpowiadanie na maile klientów,
- odbieranie rozmów telefonicznych Klientów w tym obsługa internetowych kanałów kontaktu z Klientami (Live Czat),
- kontakt z wydawcami,
- przyjmowanie dostaw towarów od dostawców,
- rozpatrywanie zwrotów i reklamacji,
- wprowadzanie listów przewozowych do systemów przewoźników,
- pomoc w pakowaniu paczek z książkami,
- wprowadzanie/aktualizacja ofert do systemu księgarni internetowej i w serwisie Allegro,
- inne zlecone przez przełożonego zadania.
Dodatkowe wymagania:
- znajomość rynku księgarskiego, w szczególności publikacji językowych i do nauki języka polskiego jako obcego będzie dużym atutem,
- bardzo dobra znajomość języka polskiego,
- znajomość języka angielskiego.
Prosimy nadsyłać CV i listy motywacyjne (prosimy nie dzwonić w tej sprawie). Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko z wybranymi kandydatami.
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar czasu pracy
8 godzin dziennie (praca biura odbywa się w godzinach od 9.00 do 17.00, od poniedziałku do piątku).
Firma POLTAX powstała w 1999 roku. Prowadzimy 2 księgarnie internetowe, ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.