Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Obsługa Klientów sklepu internetowego z j. hiszpańskim
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Naszym Klientem jest firma o globalnym zasięgu, posiadająca kilkaset biur na całym świecie. Oferuje swoim pracownikom rozwój oraz miłą atmosferę pracy. Chcesz zdobywać doświadczenie w firmie, dla której liczy się człowiek? Aplikuj! Poszukujemy osoby do obsługi sklepu internetowego Klientów indywidualnych w języku hiszpańskim Prestiżowej Marki z branży sportowej.
Nasz Klient Zapewnia -atrakcyjne wynagrodzenie -prywatne ubezpieczenie medyczne -kartę sportową -niekorporacyjną strukturę firmy -pracę w młodym i dynamicznym zespole -umowę o pracę bez okresu próbnego
U Kandydatów zwracamy uwagę na -język hiszpański w stopniu zaawansowanym -język angielski w stopniu komunikatywnym -wykształcenie min. średnie -komuikatywność
Obsługa Klientów sklepu internetowego z j. hiszpańskim
Miejsce pracy / Location Warszawa
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?