• obsługa recepcji budynku,
• obsługa centrali telefonicznej oraz przekierowywanie połączeń,
• przyjmowanie gości,
• obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej w tym obsługa programu pocztowego,
• kontakt z firmami kurierskimi,
• doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z bezpośrednią obsługą klienta,
• komunikatywna znajomość języka angielskiego (min B2) – rozmowa częściowo prowadzona w języku angielskim,
• skrupulatność, dokładność oraz bardzo dobra organizacja pracy,
• umiejętność postępowania zgodnie z procedurami
• umiejętność wyrażania się w sposób łatwy i rzeczowy,
• umiejętność radzenia sobie w obliczu zaskakujących sytuacji,
• dobra energia i pozytywne nastawienia do ludzi,
• wysoka kultura osobista,
• wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,
OFERUJEMY
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• atrakcyjne warunki zatrudnienia,
• pracę w pełnym wymiarze godzin,
• pracę w przyjaznym i prężnie działającym zespole
Embarius Sp. z o.o. powstała w maju 2015 r., głównym przedmiotem ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.