HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Obsługa klienta z językiem węgierskim lub czeskim
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania:
Kompleksowa obsługa klienta międzynarodowego,
Zarządzanie zamówieniami klienta,
Współpraca z działem sprzedaży,
Utzymywanie pozytywnych realcji z klientem
Wymagamy;
Biegłej znjomości języka węgierskiego lub czeskiego,
Dobrej znajomości języka angielskiego,
Rzetelnego wykonywania powierzonych obowiązów,
Dokładności oraz odpowiedzialności,
Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane
Oferujemy:
Pracę w pełnym wymiarze godzinowym,
Konkurencyjne wynagrodzenie,
Pakiet prywatnej opieki medycznej,
Ubezpieczenie (pakiet rodzinny),
Kartę multisport,
Szkolenia i możliwości rozwoju,
Możliwość uczestniczenia w wydarzeniach społecznych i charytatywnych
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".