#

Obsługa klienta z językiem niemieckim

Proximetry Poland Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Proximetry Poland Sp. z o.o.
Proximetry Poland Sp. z o.o. Proximetry Poland Sp. z o.o. Proximetry Poland Sp. z o.o.
relayr jest międzynarodową, szybko rozwijającą się firmą działającą w obszarze Internetu Rzeczy (IoT), która dostarcza oprogramowanie wspierające cyfrową rewolucję przemysłu. Za pomocą platformy dla Internetu Rzeczy oferujemy digitalizację fizycznych obiektów, umożliwiając komunikację z każdym urządzeniem, czujnikiem czy elementem wykonawczym. Nasz zespół ekspertów z zakresu IoT wspiera klientów w szybkim wdrożeniu funkcjonalnych rozwiązań.

Proximetry Poland to polski, badawczo-rozwojowy oddział firmy relayr. W Katowicach jesteśmy od 13 lat. Aktualnie zatrudniamy ponad 90 inżynierów i mamy plany powiększenia naszego zespołu. W jego skład wchodzą zarówno inżynierowie z wieloletnim doświadczeniem zawodowym oraz długim stażem pracy, jak i osoby młode, które mogą rozwijać swoje umiejętności pod okiem doświadczonych koleżanek i kolegów.

Obsługa klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Katowice

Osoba pracująca na niniejszym stanowisku będzie realizować zadania pierwszej linii wsparcia technicznego dla systemu informatycznego dedykowanego dla rynku Internetu Rzeczy (IoT). Kontakt z użytkownikiem odbywać się będzie w języku niemieckim z wykorzystaniem poczty elektronicznej oraz telefonu. Wewnętrzny obieg informacji w firmie odbywa się w języku angielskim.

 

Do Twoich zadań będzie należało:

  • rejestracja zgłoszeń oraz zebranie od klienta informacji niezbędnych do ustalenia przyczyny problemu
  • współpraca z inżynierami wsparcia technicznego w celu zapewnienia szybkiego rozwiązania zgłoszenia

Z Twojej strony oczekujemy:

  • dobrej znajomości języka niemieckiego, umożliwiającej swobodną komunikację
  • doświadczenia w pracy z komputerem
  • dobrych zdolności komunikacyjnych i nastawienia na rozwiązanie problemów
  • gotowości do pracy zmianowej i w weekendy
  • dobrej znajomości języka angielskiego

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta

W zamian proponujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat
  • możliwość pracy na część etatu, dostosowanie godzin pracy do indywidualnych wymagań
  • możliwość rozwoju umiejętności technicznych w obszarze Internetu Rzeczy oraz użytkowania systemów informatycznych
  • szkolenia z zakresu obsługi i technik diagnostyki dostarczanego przez firmę oprogramowania
  • szkolenia z zakresu obsługi klienta
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego
  • pakiet korzyści pozapłacowych obejmujący m.in. prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport
  • udział w spotkaniach integracyjnych, wydarzeniach sportowych, letnich wyjazdach, imprezach świątecznych
  • pracę w nowoczesnym biurze w sercu Katowic

 

Chętnie zatrudnimy studentów germanistyki oraz lektorów języka niemieckiego.

Dowiedz się więcej: https://www2.relayr.io/pl/
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Proximetry Poland Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi