Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/09/2019.

Obsługa klienta z językiem hiszpańskim

Katowice, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Obsługa klienta z językiem hiszpańskim
Katowice
NR REF.: 1126844


Dla naszego klienta, lidera w branży towarów konsumpcyjnych z siedzibą w centrum Katowic, poszukujemy osoby na stanowisko Price Claims Specialist, która będzie gotowa podjąć pracę "od zaraz" na okres 5 miesięcy.

Opis stanowiska:
  • Rozwiązywanie reklamacji i zwrotów.
  • Wspieranie procesów Order to Cash.
  • Obsługa klienta w systemie wewnętrznym.
  • Utrzymywanie kontaktu z działami wewnętrznymi firmy oraz magazynami w celu optymalizacji procesów.


Wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego (B1/B2).
  • Znajomość jezyka hiszpańskiego (B1 / B2).
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Komunikatywność.
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu.


Oferujemy:
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowym środowisku.
  • Umowę o pracę tymczasową w wymiarze pełnego etatu.
  • Pracę w przyjaznym, dynamicznym środowisku.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry