HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Obsługa klienta z językiem czeskim (bez doświadczenia)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- Kompleksowa obsługa klienta międzynarodowego,
- Zarządzanie zamówieniami klienta,
- Współpraca z działem sprzedaży,
- Utzymywanie pozytywnych realcji z klientem.
Wymagania:
- Bardzo dobrej znajomości języka czeskiego,
- Dobrej znajomości języka angielskiego,
- Rzetelnego wykonywania powierzonych obowiązów,
- Dokładności oraz odpowiedzialności,
- Doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane.
Oferujemy:
- Pracę w pełnym wymiarze godzinowym,
- Konkurencyjne wynagrodzenie,
- Pakiet prywatnej opieki medycznej,
- Ubezpieczenie (pakiet rodzinny),
- Kartę multisport,
- Szkolenia i możliwości rozwoju,
- Możliwość uczestniczenia w wydarzeniach społecznych i charytatywnych.
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".