HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Obsługa Klienta z j. francuskim
Miejsce pracy: KrakówObowiązki:
• analiza firm pod względem oszustw finansowych;
• sprawdzanie wiarygodności klientów;
• ocena ryzyka oszustw finansowych;
• praca z system
Wymagania:
• znajomość j. francuskiego na bardzo dobrym poziomie (B2/C1);
• znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2);
• wyższe wykształcenie z zakresu Finansów i Księgowości (mile widziane, ale nie wymagane);
• znajomość programu Microsoft Excel;
• umiejętność analitycznego myślenia;
• umiejętność pracy w zespole;
• sumienność, skrupulatność i zaangażowanie
Oferta:
• stabilna praca w profesjonalnym zespole;
• ciekawa ścieżka kariery w międzynarodowej organizacji;
• konsekwentny zakres obowiązków;
• możliwość codziennej pracy w j. francuskim;
• prywatna opieka medyczna;
• liczne benefity, np. karta Multisport
Please add the following clause to the end of your submitted CV: “I hereby consent for HRO Recruitment, a brand of HRO Personnel Sp. z o.o. with their head office in Warsaw at Puławska 182, to use my personal details hereby submitted for their recruitment process (documenting and processing personal information and forwarding said information to their clients within the structure of the client’s recruitment projects) in accordance with the Law on Protection of Personal Data (Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926) until I submit a written withdrawal of consent. I confirm that I was informed of the right to modify, access and protect my personal information.”