#

Obsługa I linii wsparcia (Service Desk)

PWPW S.A.

Warszawa, mazowieckie

PWPW S.A.
Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A. to jednoosobowa spółka Skarbu Państwa, zajmująca się m.in. produkcją banknotów, dokumentów i druków zabezpieczonych oraz systemów IT, znajdująca się na liście spółek strategicznych w Polsce.
Jesteśmy firmą z wieloletnią tradycją, o ugruntowanej pozycji na rynku, dającą szerokie możliwości rozwoju. Skupiamy profesjonalistów z różnych dziedzin, wykonujących swoją codzienną pracę z zaangażowaniem i pasją. Wychodzimy z założenia, że najbardziej wartościowym kapitałem PWPW są jej pracownicy - to dzięki nim możemy realizować najtrudniejsze wyzwania biznesowe.

Aktualnie poszukujemy do Działu Call Center/Helpdesk kandydatów do

obsługi I linii wsparcia (Service Desk)
Umowa zlecenia od zaraz
Miejsce świadczenia usług: siedziba GITD przy ul. Przyczółkowej

 

Zakres wykonywanych czynności:

  • obsługa telefoniczna oraz mailowa zgłoszeń dot. systemu CANARD,
  • przyjmowanie zgłoszeń od klientów oraz nadzór nad ich realizacją,
  • przekazywanie zgłoszeń do właściwych podwykonawców i osób serwisujących (II linii wsparcia),
  • prowadzenie uzgodnień w zakresie realizacji zgłoszeń.

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie średnie,
  • mile widziane doświadczenie w pracy bezpośrednio z klientem,
  • dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Microsoft Office,
  • komunikatywność,
  • swoboda wypowiedzi z dbałością o poprawność językową,
  • dyspozycyjność,
  • odporność na stres, opanowanie,
  • zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy z funkcjonowania obsługiwanych systemów komputerowych.

Dodatkowe informacje:

  • możliwość korzystania z bezpłatnego parkingu na ul. Przyczółkowej.
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
PWPW S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi