Opis stanowiska pracy

Obowiązki:

  • nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami
  • adaptacja wcześniej opracowanych pomysłów agencji do nowych briefów
  • współpraca z działami agencji: strategii, art, web & app, social i digital media
  • tworzenie zupełnie nowych ofert w odpowiedzi na nowe briefy
  • przygotowywanie planów działań, raportów i analiz
  • raportowanie przełożonemu

 

Wymagania:

  • duża ilość osobistych relacji wśród klientów
  • łatwość w poruszaniu się po LinkedIn i doświadczenie w nawiązywaniu kontaktów biznesowych
  • łatwość rozumienia briefów i potrzeb klientów
  • kreatywność pozwalająca na możliwie samodzielne dostosowanie gotowych konceptów do nowych briefów (podstawy programu graficznego, doskonała
  • znajomość Power Point)
  • doświadczenie pracy przy projektach digital, webowych, socialowych
  • doskonała organizacja pracy i umiejętność pracy zarówno z klientem jak i zespołem agencji
  • umiejętność komunikacji na wysokim poziomie, umiejętność prezentacji oferty przed klientem
  • dobra znajomość angielskiego

Prezentacja firmy

O agencji Biuro Podróży Reklamy www.BiuroPodrozyReklamy.com: eksp... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Własna działalność
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Reklama / Komunikacja, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Analityka

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi