Opis stanowiska pracy
Dynamicznie rozwijająca się agencja reklamowa poszukuje do swojego zespołu:
NEW BUSINESS MANAGERA
Do Twoich zadań należeć będzie:
- pozyskiwanie nowych Klientów i rozwój obecnych
- reprezentowanie agencji i budowanie relacji biznesowych
- analiza rynku i tworzenie planów rozwoju agencji
Wymagania
Oczekujemy od Ciebie:
- wiedzy marketingowej oraz minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku lub w dziale handlowym / obsługi Klienta
- umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych popartych osiągnięciami
- umiejętności prezentacji, komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów
- dużej samodzielności i dobrej organizacji pracy
- znajomości języka angielskiego swobodnej w mowie i piśmie
W zamian oferujemy:
- pełen pakiet narzędzi pracy
- swobodę w działaniu
- pracę w szybko rozwijającej się agencji reklamowej
- możliwości rozwoju
- pracę w siedzibie agencji w Poznaniu
Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV (w tytule: rekrutacja NEW BUSINESS)
Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Prezentacja firmy
WELLNET Sp. z o.o.
Agencja reklamowa - full service
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 17/08/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta