#

New Business Manager

Selvoy

Kraków, małopolskie

Selvoy
Selvoy

New Business Manager

Od: Selvoy
Miejsce pracy: Kraków

Jesteśmy firmą specjalizującą się w outsourcingu usług z zakresu telefonicznej obsługi klienta i sprzedaży. Na co dzień wspieramy naszych Klientów w realizacji ich celów biznesowych poprzez obsługę ponad 12 europejskich rynków. W ciągu ostatniego roku dynamicznie zwiększyliśmy liczbę obsługiwanych zamówień, poszerzyliśmy struktury oraz otworzyliśmy drugi oddział firmy. W związku z planami dalszego intensywnego rozwoju poszukujemy osoby na stanowisko:

New Business Manager

 

Twoje zadania w zakresie:

  • Analizy rynku/trendów - będziesz odpowiedzialny za monitoring trendów i analizę bieżącej sytuacji rynkowej. W oparciu o uzyskane informacje oraz zdefiniowanie potencjału firmy, będziesz opracowywać strategię rozwoju, budżety projektowe i określać nowe obszary ekspansji.
  • Pozyskiwania klientów/projektów - to obszar charakteryzujący się umiejętnością wykorzystania atutów rynkowych firmy w celu pozyskania nowych klientów. W tej części działalności skupiasz się na docieraniu do nowych grup potencjalnych klientów, researchem potencjalnych projektów, nawiązywaniu trwałych relacji, tworzeniem ofert, prezentacji handlowych i opracowywaniem strategii.
  • Zarządzania pozyskanymi projektami - dotyczą przeprowadzania pełnego procesu projektowego od zdefiniowania poprzez wdrożenie i bieżący monitoring po implementację niezbędnych zmian, ze szczególnym akcentem na rentowność biznesową poszczególnych obszarów.

 

Oczekujemy:

  • Znajomości specyfiki działalności branży Call/Contact Center
  • Doświadczenia w planowaniu i realizacji procesów rozwoju projektów biznesowych
  • Wiedzy w obszarze budowania i prezentacji strategii projektowych firmy
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Umiejętność analizy, planowania strategicznego i budżetowania
  • Proaktywne podejście do zadań, orientacja na wyniki
  • Wysoko wykształcone umiejętności zarządzania zarówno zespołem jak i projektami

 

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju w strukturze dynamicznie rozwijającej się firmy
  • Realny wpływ na kierunek rozwoju procesów biznesowych
  • Wysoki stopień niezależności i odpowiedzialności realizacji zadań
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę B2B i pakiet benefitów
  • Niekorporacyjną atmosferę pracy i przyjazne grono współpracowników
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez przycisk "Aplikuj".

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi