Nauczyciel, Szkoła podstawowa, oferta pracy-psycholog
Miejsce pracy: TłuszczDane adresowe:
Typ: Szkoła podstawowa
Rodzaj placówki: publiczna
Nazwa szkoły/placówki: Szkola Podstawowa im. Jana Pawla II w Tłuszczu
Miejscowość: Tłuszcz
Ulica: Kościelna
Nr domu: 1
Kod pocztowy: 05-240
Telefon: 0297573002
Email: sp_tl_1@op.pl
Szczegóły dotyczące oferty:
Przedmiot: psychologia
Liczba godzin w tygodniu: 22
Wymiar zatrudnienia: Wakat
Data dodania: 2018-08-13
Termin składania dokumentów: 2018-08-20
Opis oferty pracy:
Regulamin naboru znajduje się na stronie: www.sptluszcz.pl
Do składania ofert może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
a) posiada wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym - ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom lub spełnia warunki określone w art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 8 czerwca 2001r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U. poz. 763 i 1798 oraz z 2009r. poz. 120 i 753),
b) posiada obywatelstwo polskie,
c) spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania zawodu nauczyciela,
d) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
e) nie była karana za przestępstwo umyślne oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne,
f) przestrzega podstawowych zasad moralnych.
Wymagania dodatkowe:
a) łatwość nawiązywania i podtrzymywania przyjaznych oraz konstruktywnych relacji
z dziećmi,
b) umiejętność pracy w zespole,
c) kreatywność i umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
d) odporność na stres,
e) obowiązkowość, rzetelność.
f) poczucie odpowiedzialności,
g) znajomość i obsługa programów komputerowych: pakietu MS Office, umiejętność korzystania z poczty elektronicznej, Internetu,
h) wysoka kultura osobista.
2. Mile widziane:
a) zdolności plastyczne, muzyczne, organizacyjne,
b) dyspozycyjność,
c) dodatkowe kwalifikacje.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Prowadzenie badań i działań diagnostycznych dotyczących uczniów, w tym diagnozowanie potencjalnych możliwości oraz wspierania mocnych stron ucznia.
b) Diagnozowanie sytuacji wychowawczych w celu wspierania rozwoju ucznia, określania odpowiednich form pomocy psychologiczno-pedagogicznej, w tym działań profilaktycznych, mediacyjnych i interwencyjnych wobec uczniów, rodziców
i nauczycieli.
c) Organizowanie i prowadzenie różnych form pomocy psychologiczno - pedagogicznej dla uczniów, rodziców i nauczycieli;
d) Minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy wychowawczej w środowisku szkolnym i pozaszkolnym ucznia.
e) Wspieranie wychowawców klas oraz zespołów wychowawczych i innych zespołów problemowo-zadaniowych w działaniach wynikających z Programu wychowawczo-profilaktycznego szkoły.