Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

nadzorca ochrony wybrzeża

Urząd Morski w Szczecinie
Plac Stefana Batorego 4
70-207 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kierowanie i nadzorowanie pracy brygady roboczej, poprzez wyznaczanie i odbiór wykonywanych robót, ewidencjonowanie ilości oraz czasu pracy w kartach pracy
  • dozorowanie powierzonego odcinka pasa technicznego Obchodu i zgłaszanie Kierownikowi Obwodu wszelkich zauważonych zmian spowodowanych przez działalność morza i inne czynniki
  • kontrolowanie na bieżąco stanu pasa technicznego, zabezpieczanie przedmiotów wyrzuconych przez morze na brzeg, zgłaszanie Kierownikowi Obwodu odcinki pasa technicznego uszkodzone i zagrożone pod względem powodziowym i sztormowym
  • zaopatrywanie robotników w odpowiednie narzędzia pracy, odzież ochronną i roboczą, udzielanie codziennie i okresowo instruktaży z zakresu BHP
  • wykonywanie prac leśnych z godnie z zasadami hodowli lasu oraz Instrukcją Ochrony Lasu i Ochrony ppoż., przy współudziale Inspektora Obwodu wykonywanie szacunków brakarskich drzew na pniu do wniosków cięć, nadzorowanie wyrobu drewna
  • prowadzenie ewidencji przychodowo – rozchodową drewna oraz użytków ubocznych
  • sprawdzanie funkcjonowania umocnień hydrotechnicznych, nadzorowanie robót hydrotechnicznych prowadzonych systemem gospodarczym
  • branie udziału w akcjach przeciwsztormowych i przeciwpożarowych


Warunki pracy

o praca w terenie w kompleksach leśnych w zmiennych warunkach atmosferycznych
o narażenie na chorobę przez ukąszenie kleszcza
o częste kontrole pasa technicznego, terenów dzierżawionych i obiektów na dzierżawionych terenach
o zagrożenie korupcją
o nietypowe godziny pracy w przypadku pogotowia sztormowego
o praca przy komputerze powyżej 4 godzin
o brak podjazdu, wejście schodami
o brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty tj. życiorys, list motywacyjny i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane. Oferty otrzymane po terminie lub odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje dotyczące naboru pod nr tel.: 91 3280119. Dodatkowe informacje dotyczące wyniku naboru pod nr tel.: 91 44 03 410.

Urząd Morski w Szczecinie jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie profilowe - związane z gospodarką leśną

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z leśnictwem lub administracją

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość: ustawy kompetencyjnej o obszarach morskich RP, prawa wodnego, prawa budowlanego, Kodeksu postepowania administracyjnego, przepisów bhp
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-03-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/03/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi