Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

naczelnik

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Kierowanie pracą zespołu poprzez podział zadań wg stanowisk pracy i monitorowanie pracy poszczególnych pracowników w celu sprawnego przebiegu realizowanych przez wydział zadań.
  • Nadzorowanie i odpowiedzialność za rzetelne i bezbłędne prowadzenie ksiąg rachunkowych MC, zarówno dochodów, jak i wydatków budżetowych, a także wydatków związanych z realizacją środków pochodzących z Unii Europejskiej na finansowanie projektów.
  • Nadzorowanie oraz weryfikowanie sporządzania sprawozdań budżetowych oraz informacji dotyczących zaangażowania i stopnia wykorzystania środków budżetowych, w tym środków pochodzących z UE oraz środków z rezerw celowych budżetu państwa, w podziale na programy operacyjne.
  • Nadzorowanie i koordynowanie procesów związanych z przekazywaniem oraz rozliczaniem finansowym dotacji udzielanych jednostkom zaliczanym i niezaliczanym do sektora finansów publicznych.
  • Udzielanie informacji pracownikom poszczególnych komórek organizacyjnych MC w celu wyjaśnienia wątpliwości związanych z udokumentowaniem dokonanych operacji gospodarczych; doradzanie podległym pracownikom w zakresie interpretacji obowiązujących przepisów w celu właściwego stosowania ich w praktyce; podpisywanie wewnętrznych dokumentów księgowych oraz przelewów bankowych i przekazywanie ich poprzez system Bankowości Elektronicznej.
  • Nadzorowanie sporządzania bilansu, rachunku zysków i strat oraz zestawienia zmian w funduszu jednostki; dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  • Opiniowanie, pod kątem finansowym, projektów umów, wniosków i innych dokumentów przekazywanych do akceptacji Głównego Księgowego lub kierownictwa Departamentu.


Warunki pracy

Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
Stres.
Presja czasu.
Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.


Co oferujemy naszym pracownikom?

• możliwość uczestniczenia w projektach niedostępnych w sektorze prywatnym;
• rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie;
• rewelacyjną lokalizację w centrum Warszawy z doskonałymi połączeniami komunikacyjnymi;
• stabilne zatrudnienie;
• ruchomy czas pracy;
• możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz opieki medycznej;
• dofinansowania do wypoczynku, wyjść do kina, teatru, zajęć sportowych;
• HydePark – fantastyczną wspólną przestrzeń, której wykorzystanie zależy głównie od kreatywności pomysłodawcy;
• Strefę Mocy – miejsce na terenie MC, gdzie można korzystać z dedykowanej siłowni oraz zajęć relaksacyjnych;
• Pokój Rodzica z Dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki.


Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 245 57 63.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe magisterskie ekonomiczne lub ekonomiczne wyższe studia zawodowe, lub uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie, lub ekonomiczne studia podyplomowe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

4 lata doświadczenia zawodowego
w pracy w administracji publicznej w komórkach finansowych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Uprawnienia pozwalające na pełnienie obowiązków głównego księgowego - określone w art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 ze zm.)
  • Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, rachunkowości, sprawozdawczości budżetowej
  • Praktyczna umiejętność sporządzania i weryfikacji sprawozdań budżetowych, w tym w zakresie środków europejskich
  • Wiedza na temat zasad księgowania i opracowywania polityki rachunkowości jednostki budżetowej
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności programu Excel
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność kierowania zespołem
  • Zorientowanie na osiągnięcie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Umiejętność planowania


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie uprawnień pozwalających na pełnienie obowiązków głównego księgowego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-06-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/06/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi