Opis stanowiska pracy


Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gdańsku

Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

naczelnik

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
ul. Chmielna 54/57
80-748 Gdańsk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Nadzorowanie polityki personalnej w celu zapewnienia sprawnej realizacji statutowych zadań Urzędu, w tym nadzór na realizacją zadań związanych ze stosunkiem pracy pracowników RDOŚ oraz podnoszeniem i doskonaleniem kwalifikacji zawodowych pracowników;
  • Koordynowanie spraw związanych z realizacją zamówień publicznych i zamówień o wartości do 30.000 euro;
  • Weryfikacja pod względem merytorycznym zakupów dokonywanych w jednostce w celu zapewnienia optymalnego gospodarowania budżetem urzędu.
  • Nadzorowanie prowadzenia postępowań o udostępnienie informacji o środowisku w trybie wnioskowym;
  • Nadzorowanie prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej RDOŚ w Gdańsku;
  • Nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Gdańsku, zgodnie z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej, przepisami oraz pozwoleniem na budowę
  • Koordynowanie zadań związanych z tworzeniem w Regionalnej Dyrekcji warunków do funkcjonowania systemu kierowania bezpieczeństwem narodowym podczas podwyższenia gotowości obronnej Państwa w okresie zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa Państwa i w czasie wojny;
  • Prowadzenie spraw socjalnych zgodnie z Regulaminem o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • Wykonywanie zadań związanych z ochroną danych osobowych;
  • Koordynowanie zadań w zakresie wykorzystania elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP w Regionalnej Dyrekcji;
  • Koordynacja rozpatrywania skarg i wniosków w zakresie należącym do właściwości poszczególnych wydziałów oraz sporządzanie okresowych sprawozdań
  • Nadzór nad prowadzeniem archiwum zakładowego
  • Nadzorowanie działania systemu GIS w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gdańsku.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywanie zadań:
• praca w siedzibie Urzędu oraz w terenie,
• częste kontakty z klientem zewnętrznym,
• wykonywanie zadań pod presją czasu.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywanie zadań:
• praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
• praca na III piętrze w budynku bez windy,
• praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
• przed budynkiem podjazd dla wózków inwalidzkich.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
• W ofercie należy podać numer ogłoszenia:
• W ofercie należy podać swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu;
• Treść oświadczeń załączonych do dokumentów aplikacyjnych należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą;
• Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz aplikacje niekompletne nie będą rozpatrywane;
• Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu;
• Tylko i wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu, zostaną powiadomieni o terminie kolejnych etapów naborów (telefonicznie, e-mailem lub listownie);
• Oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe preferowane w kierunku: zarządzania, prawa, ekonomii, administracji;

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku kierowniczym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów z zakresu: prawa pracy i systemu ubezpieczeń społecznych , ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych i zamówień publicznych, ustawy o służbie cywilnej;
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Odpowiedzialność, asertywność
  • Kreatywność w działaniu
  • Umiejętność prowadzenia rozmów i negocjacji
  • Rzetelność, dokładność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej;
  • przeszkolenie z zakresu prawa pracy, systemu ubezpieczeń społecznych, ustawy o służbie cywilnej.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia na stanowisku kierowniczym;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-06-19
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/06/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi