Opis stanowiska pracy
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
naczelnik wydziału w Wydziale Inwestycji Telekomunikacyjnych II w Departamencie Telekomunikacji 00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Strategicznie i bieżąco zarządza pracownikami i pracą wydziału, w tym opracowuje plan pracy wydziału oraz określa niezbędne zasoby, sprawuje kontrolę zarządczą, przydziela zadania do realizacji oraz deleguje odpowiedni poziom decyzyjności, zapewnia przepływ informacji niezbędnych do realizacji celów/zadań, wspiera pracowników w realizacji celów/zadań oraz buduje pozytywną atmosferę pracy, monitoruje wykonanie zadań oraz odbiera i weryfikuje efekty pracy, dokonywanie bieżącej i okresowej oceny podległych pracowników i przekazywanie im konstruktywnej informacji zwrotnej.
- Zleca, nadzoruje i koordynuje sprawy wynikające z ustawy z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych, w szczególności dokonywanie ocen i analiz, w tym dotyczących rozwiązań prawnych oraz prowadzonych działań.
- Zleca, nadzoruje i koordynuje zadania związane z realizacją projektu mającego na celu wsparcie implementacji dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/61/UE z dnia 15 maja 2014 r. w sprawie środków mających na celu zmniejszenie kosztów realizacji szybkich sieci łączności elektronicznej.
- Zleca, nadzoruje i koordynuje zadania związane z wdrażaniem Narodowego Planu Szerokopasmowego, w celu osiągnięcia celów NPS i Europejskiej Agendy Cyfrowej.
- Zleca, nadzoruje i koordynuje zadania pozostające we właściwości Wydziału związane z programowaniem interwencji publicznych w obszarze sieci szerokopasmowych ze środków perspektywy finansowej 2021-2027 oraz ze środków krajowych, w tym z Funduszu Szerokopasmowego.
- Zleca, nadzoruje i koordynuje analizę stanu prawnego oraz prowadzenie spraw dotyczących inwestycji telekomunikacyjnych pod kątem usuwania barier prawnych w procesach inwestycyjnych w telekomunikacji oraz kosztów realizacji sieci szerokopasmowych.
- Zleca, nadzoruje i koordynuje prowadzenie spraw związanych z wdrażaniem i stosowaniem prawa unijnego, w tym wdrażanie i monitorowanie regulacji prawnych UE w zakresie zagadnień pozostających we właściwości Wydziału.
- Zleca, nadzoruje i koordynuje prowadzenie działań związanych z realizacją przez wydział innych projektów współfinansowanych ze środków publicznych.
Warunki pracy Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Wykonywanie zadań na stanowisku jest zagrożone korupcją. Praca na stanowisku związana jest z krajowymi i zagranicznymi wyjazdami służbowymi oraz częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
W budynku przy ul. Królewskiej 27 obecnie prowadzone są prace budowlane, które spowodowały wyłączenie z użytkowania holu A. Wejście do budynku dla osób poruszających się na wózkach jest utrudnione. Dostęp do Recepcji możliwy jest tylko przez wejście B przy pomocy mobilnych urządzeń tj. przenośnych szyn.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i przesłane w formie skanów.
Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”.
Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM dostępne są tutaj:
https://www.gov.pl/attachment/a735103a-73c4-4b82-8466-56ce6da33563
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne tutaj:
https://www.gov.pl/web/premier/oferty-pracy-w-kprm
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).
Przewidujemy możliwość przeprowadzenia naboru częściowo zdalnie.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe prawnicze;
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
powyżej 4 lat w obszarze telekomunikacji;
pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość przepisów dotyczących realizacji inwestycji telekomunikacyjnych, w szczególności ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych, ustawy Prawo telekomunikacyjne, ustawy Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o drogach publicznych, i aktów wykonawczych do tych ustaw;
- znajomość przepisów unijnych i krajowych w zakresie wdrażania funduszy unijnych w perspektywie 2007-2013 i 2014-2020;
- znajomość dyrektywy ustanawiającej Europejski kodeks łączności elektronicznej w zakresie związanym z dyrektywą kosztową;
- znajomość rynku telekomunikacyjnego;
- znajomość zagadnień z zakresu zamówień publicznych;
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej;
- kompetencje miękkie: zarządzanie ludźmi, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja (w tym asertywność), współpraca, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - studia podyplomowe w zakresie procesu inwestycyjnego i prawa budowlanego;
- powyżej roku doświadczenia w zarządzaniu zespołem;
- ukończona aplikacja radcowska/adwokacka.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.).Kopia dokumentów potwierdzających ukończenie aplikacji radcowskiej/adwokackiej.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.Dokumenty należy złożyć do: 2021-10-20
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
z dopiskiem: BIP: 85567, BKRZ.ZRZK.2100.4.7.122.2021, pok. 234.
Dokumenty można składać osobiście – Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
Polecamy aplikowanie przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.